Promocja stron w internecie!

Promocja stron w internecie, czyli tak zwane pozycjonowanie, jest dziedziną uczenia się dla wielu, niezależnie od tego, czy jesteś ekspertem w dziedzinie SEO, czy mózgiem popularnej wyszukiwarki. W dawnych czasach promocja stron zajmowała się wyłącznie rankingiem, a specjalista SEO nierzadko umieszczał w treści jak najwięcej słów kluczowych. Jednak wraz z rozwojem Internetu pojawiły się również algorytmy wyszukiwarek, zwłaszcza wyszukiwarka Google. Google jest jedną z głównych wyszukiwarek używanych do wyszukiwania wielu informacji w Internecie, ale często bywa tak, że użytkownicy korzystający z wyszukiwarki są witani wieloma stronami zawierającymi pewne ogólne treści wraz z niektórymi słowami kluczowymi. Ponieważ Internet stał się bardziej wciągającym doświadczeniem, ważne było dostarczanie odpowiednich treści do osób korzystających z wyszukiwarki, a nie do serii reklam zawierających mnóstwo słów kluczowych. Oprócz zapewnienia wyszukiwarki Google, że webmasterzy byli w stanie dostarczyć unikalne i świeże treści, aktualizacje wprowadzone przez giganta wyszukiwarki oznaczały również, że doświadczenie użytkownika musiało być korzystne dla użytkownika, więc optymalizacja witryny może wkrótce stać się działaniem równoważącym użytkownika doświadczenie i promocja stron. Nie znaczy to, że ekspert od pozycjonowania musi w pełni rozmawiać z optymalizacją doświadczenia użytkownika, ale to nie znaczy, że nie powinni brać na siebie kilku podstaw na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Zrozumienie, dlaczego doświadczenie użytkownika jest tak ważne Jak już wspomniano, Google zaktualizowało sposób wyszukiwania informacji dziesięciokrotnie. Jednak nie chodzi o SEO i słowa kluczowe, które nie są istotne; są teraz tylko częścią większego obrazu. W związku z tym działanie UX i pozycjonowanie stron internetowych powinno być postrzegane i traktowane jako wspólny wysiłek, zapewniając tym samym, że te dwie mogą pracować w tandemie. Warto również zauważyć, że sposób działania witryny może również wpływać na ranking witryny, wraz z innymi czynnikami oczywiście. Powodem tego jest tylko dostarczanie stron internetowych i treści, które są odpowiednie do wymagań użytkownika. Jeśli więc Twoja witryna jest nieco trudna w nawigacji, ale zawiera mnóstwo wysokiej jakości treści, nadal możesz stwierdzić, że witryna spada w rankingach, jeśli ludzie opuszczą witrynę z powodu problemów z nawigacją!